TorsdagsNytt!

Idag stod stallet så schemat igen och jag var riktigt duktig idag, red nämligen en liten sväng (: Var himla mysigt men börjar redan känna hur träningsverken smyger sig på, har ju inte ridit sen typ i våras!
Jenny och Amanda var i stallet också så då vart det lite roligare, stod vi i varsin box och mockade hästbajs och snackade en massa skit om skolan och hur jävligt allt kan vara xD Och även fast de alltid är mysigt att vara själv i stallet så finns det inget som slår tre tjejer i samma ålder som är där samtidigt!

 

Men sen när jag stod uppe på höskullen fick jag ett glatt samtal av Thomas som sa att våra kläder hade kommit. Han beställde nämligen också lite kläder då när jag beställde från Bubbelroom, så vi skulle kunna samfrakta :D
Så direkt när jag kom tillbaka till norrtälje driva vi och hämtade packetet! Kan inte påstå att jag är helnöjd, vet inte om jag ska behålla jackan :S Måste höra runt lite med syrran och polarna och se vad dom tycker xD (omöjligt att bestämma sånt själv!!)
Sen fick man faktiskt en sjal på köpet om man köpte kläder över 500kr, typ det enda plagget jag vart nöjd med! Och de valde jag inte änns själv ^o)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0