Torsdag-Info

Torsdag idag och ännu en vecka har typ gått, elr "arbetsvecka" iaf (:

Idag stod paddling på schemat (ush), hatar det typ. Plus att det blåste jätte mycket och de gör ju inte saken bättre direkt. Iaf så skulle vi gå "promenad" först, men eftersom vi inte riktigt var så taggade på det så stannade vi vid dom söta små fåren som fanns en bit på vägen. Och dom påminde mig om när jenny och jag var små/mindre, för då brukade vi alltid gå och klappa fåren och lammungarna som gått i en hage inte så långt ifrån jenny (:



Vi kallade honom Anders Bagge (;

Men sen skulle vi paddla och vi var snabba att ta roddbåten så att vi skulle slippa sitta i nån äklig kajak elr kanot och vingla :P


Nu ska jag snart upp till friskis och gymma lite (:

JUSTE! Nu funkar mitt MSN!!! Jippi!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0