Today!

Idag var jag o Jenny på förhandvisningen av filmen Prinsessa. Var verkligen den bästa filmen ever!! :D

Finns inte så mycket mer att berätta. Jag e typ hur trött som helst och ska så snart jag skrivit klart dehär inlägget fixa ett täcke åt Jenny och sen borsta gaddarna (:





Juuuuste!! Gissa vilken tid jag slutar imorn då!?!? 11.40!

Fast jag måste plugga en massa matte så de är inte så bra som man tror... sen ska jag o Jenny till badhuset och leka spa :D Först blir det några längder i simhallen och sen blir det bastu med hårinpackning o massa annat gott för hud o hår!


Kommentarer
Postat av: steffi

GUD vad söt kjol! Vart har du fått tag på den och när? ^^

2009-09-03 @ 13:34:32
URL: http://stefanissecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0