Tisdag (08:21)

Tisdag idag, och jag ska iväg till vårdcentralen (igen) och kolla upp varför jag har så satans ont i min svanskakota hela tiden. Fast nu har jag iofs inte haft ont i den på ett tag.. men det brukar typ komma lite i vågor, ibland gör de så jävla ont att jag inte änns kan gå, och ibland känns det inte alls... aja. Det löser sig säkert.

De som är mest irreterande är iaf att jag har en lektion, sen tre timmars håltimme och SEN när resten utan mina lektioner börjar så ska jag vara på vårdcentralen.. ^o) ? Kanske lite skönt att slippa lektionerna men känns som jag gjort de några gånger nu... (A)

Aja, nu ska jag gå o borsta gaddarna och sen driva till skolan.


Kommentarer
Postat av: anna

jag hade oxå håltimme i 3 timmar, vafan då kunde ju vi lekt en stund juuu :( <33

2009-09-29 @ 19:18:21
URL: http://annalinneeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0