Tack så j*vla mycke då!

Idag stod ju somsagt kanotpaddling på schemat men istället för att få paddla vanligt kanot lite lugnt sådär så tvingade våran gympalärare i mig i nån äcklig kajak!!! Och så kommer jag där med min stora tur och råkar få nån med roder (vilket jag inte visste om) och dedär rodret stod ju rakt åt höger/vänster så den drog ju åt ena hållet hela tiden, och där sitter jag som ett frågetecken och fattar inte varför. Så det tog ju typ en kvart att bara komma ut och sen typ 30min att komma in igen. Tack så j*vla mycke!

Nu håller jag på bli sjuk igen också, men jag orkar verkligen inte vara förkyld :( Ska fan kurera mig riktigt ordentligt ikväll med C-vitaminer och te med honung (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0