Simning = boring!

Jaha, två lektioner känns verkligen helt meningslöst, speciellt när de först e svenska där man ändå bara sitter och pluggar enskillt och sedan idrott som inte alltid känns fullt seriöst. Men man känner sig iaf lite duktig efteråt.

Jag och Jenny var iaf i badhuset idag och simmade några längder, o de var verkligen boooring! Ingenting jag tänker ta för vana att göra direkt. Då föredrar jag gymmet där man kan snacka lite skit samtidigt som man biffar. Men efter simningen bastade vi ju o de e ju alltid lika skönt! Så helt meningslöst var det ju inte (;


Imorn är det fredag, och har jag lite tur så börjar vi inte förräns 11.20, de skulle vara typ superskönt!
Sen lite senare på kvällen blire folketshus! Saknat att röjja på dansgolvet, var ett tag sen jag gjorde de nu.. så det ska bli superduperkul! Måste bara komma på något att ha på mig... att det alltid ska vara de största problemet, *suck*.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0