Så kan det gå

Kom precis hem från badhuset där jag o anna var och solade lite. Jag hade faktiskt tänkt sluta med det efter allt man hört om canser och sånt skit, men de är ju så förbaskat skönt att sola så jag unnade mig själv 10min (:

Igår då, Anna kom hit och vi chillade ett tag hemma hos mig. Sen gav vi oss ut på vägarna för att försöka hitta något skojsigt, men efter att ha herjat runt i hela norrtälje så vart vi mer taggade på å gå hem och sova än att fortsätta herja runt. Så jag kan ju inte säga att gårdagen var någon höjdare direkt.


Jag var ju på vårdcentralen igår också, så då var det en gubbe där som kollade på min arm och sa att det var en infektison.. så då fick jag springa ner på apoteket och köpa penicillin. Fy fan, 10 dagar ska jag käka de. De e förjävligt, men men, jag blir väl frisk då hoppas jag.

Ikväll får vi se vad jag hittar på, tror faktiskt att jag bara ska vara hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0