Paddling,

Torsdag idag och en skolvecka har snart paserat, fan va fort de går! :O Ska inte klaga men snart måste man fan börja köpa julklappar..

Idag ska vi paddla kanon på gympan ..?? fråga mig inte varför, jag tycker det är väldigt onödigt. Men va gör man inte för att få lite närvaro på lektionerna. Jag har iaf klätt mig ganska bekvämt för detta så att man ska slippa frysa. Plus att det blev uppsatt hår som jag nästan aldrig har(!) bara för att det absolut ska blåsa så mycket ute på vattnet, i hate it!



Igår var jag och sprang spåret med Thomas, och vi sprang ett spår som jag aldrig sprungit tidigare. Å jag säger bara de att de tänker jag aldrig mer göra :O Fan man blir så jävla otaggad när man inte vet hur långt de är kvar elr när det kommer en nerförsbake elr uppförsback.. så det gick helt enkelt inte så bra. Får ta igen de nån annan dag ...


Kommentarer
Postat av: frida ;)

hahaha köpa julklappar är väl ändå lite att ta i? (a) paddla kanon lät också ganska kanonkul, höhöh <333

2009-09-10 @ 16:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0