MSN älskar mig!

Antingen är jag en jätte stor datanörd som inte kan slita sig från internet i över et dygn elr så är det såhär för de flesta tonåringar i dagen samhälle. Men jag får seriöst panik, jag har iofs internet så jag kommer ut på facebook och andra sidor men just msn-delen, aauutch :S Känns inte bra i mitt hjärta att inte kunna vara där på ett bättre sätt än Iloveim.com... men får väl se det på den posetiva sidan att jag faktiskt fått lite skolarbeten avklarat tack vare detta :D Jippi!
Idag är det Andra Avenyn! :D Åh vad jag älskar det programet ♥ Länktar redan (: Hihi.


Nej nu känner jag att jag inte ska skriva någe mer, börjat tröttna på att jag alltid klagar på allt istället för att strunta i de som är dåligt o faktiskt kolla på allt som e bra istället! :O Skolan gör mig så tråkig.. "/

 


Kommentarer
Postat av: Emma

du kan va msn

2009-09-16 @ 18:23:56
URL: http://emmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0