Fredag den 18

Äntligen helg! Todde aldrig att jag skulle stå ut dom två sista lektionerna (konstruktion/fysik 2timmar & matte i 1timma) men jag var riktigt duktig och gjorde de iaf :D Så nu ligger jag jävligt långt före också :D Så tror jag hoppar mattelektionen som vi har första lektionen på måndag och tar sovmorgon då istället (;

Men men, kom iaf typ precis hem från stan där jag och Thomas har varit och utfört lite ärender (: Sen ska jag (om en halvtimma) iväg till vårdcentralen och kolla upp en läskig sak som har börjat växa på min arm (misstänkt fästingbett) :|... sen kommer Tessan och Micke hit (min syster och hennes pojkvän), så ska dom käka lite middag här och sånt mys (:
Seeen, kommer anna hit och då blir det förhoppningsvis RÖJJ men stora bokstäver! :D

De var min dag/kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0