Uppdatering

Okej inge mer bloggande för mig när jag kommer hem på nätterna. Och för er som hann läsa så behöver ni ju inte misstolka något.

Aja, idag mår jag piss. Har precis färgat håret på Emma som för tillfället står o fönar håret. Hoppar att det blir bra xD
Sen lite senare så kommer eventuellt Jenny hit och leker med mig, får hoppas att jag mår lite bättre då så jag slipper vara en pain in the as för henne.

Igår då. Kvällen började hemma hos Ella, så då var vi där en stund och sen kom hennes kompis dit å då gick vi typ direkt vidare till kvisthamra där själva "huvud-festen" skulle äga rum. Vi hade ingen aning om vad för folk elr typ av fest det skulle vara där, så det var en ren chansning. Men jag tycker det vart gaaanska lyckat iaf.



Jag och Ella


Jimmy och Ella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0