7 Sep 09

Måndag idag och en ny start på veckan.. känner mig inte så taggad på skola men så brukar det ju oftast vara så jag har börjat lära mig att tränga bort dom tankarn (; Funkar ganska bra.

Ni kommer väl ihåg mitt vackra schema som la upp här för inte så länge sen? Det har iaf ändrats(!), det är dock inte klart än men man har börjat se några småförändringar, och jag säger de att dom är inte veckra.

Idag skulle det egentligen varit ganska bra om jag åkt upp till spåret och sprungit lite, men hade ingen att springa me och jag kan verkligen inte springa själv. Får ju inge pepp alls och kroppen lurar hjärnan att man är jättetrött och att man kanske ska gå upp för dendär backen istället för att springa, inte bra. Så det får helt enkelt bli datan och tven ikväll! Inte lika hälsosamt kanske men desto trevligare.


Kommentarer
Postat av: anna

jätte fin bild gumman<33

2009-09-08 @ 13:01:16
URL: http://annalinneeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0