Vad säger man ?!

Jag säger det IGEN, veckan har gått fort..

Jag vet att ingen gillar att läsa om vad man gjort i skolan, men idag så har jag varit så himla duktig på lektionerna att jag måste ta och skryta lite. Fredagar brukar ju oftast vara den segaste dagen, man vill lixom bara få skoltiden undanstökad så att man kan få ha helg så fort som möjligt. Men idag har jag varit ovanligt flitig :D så jag kanske inte änns behöver plugga så mycket som det var tänkt att jag skulle göra i helgen..?
De e jag tacksam för!

Ikväll kommer min älskade syster hit och ska käka middag, det är alltid lika mysigt att ha henne här (: Sen får vi se vad jag hittar på resten av kvällen, kommer nog hamna i soffan med en påse chips och idol framför mig. En riktig "svenne-kväll" som dom sa på vakna med the voice imorse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0