Sämst på att plugga

Jag måste verkligen vara sämst i världen på att plugga. Jag kan vara jätte engagerad till en början och sätta mig på nått bra pluggställe och ta fram allt jag behöver för att ha de så bekvämt som möjligt. Men sen när själva pluggandet ska starta så kommer jag alltid på så bra ursäkter till att inte plugga. Som igår, då började jag helt plötsligt baka scones när jag egentligen skulle plugga. Var inte änns sugen på det ^o), men kände ändå att de behövdes göras. O nu, nu hamnade jag här. sitter o bloggar om nått som ingen egentligen bryr sig om, bara för att ha en bra anledning till att inte plugga...


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra söt asså

2009-10-11 @ 20:46:31
Postat av: Emma

Haha, men jag också xD <3

2009-10-11 @ 22:05:47
URL: http://emmast.blogg.se/
Postat av: anna

nejnej det blev den blåa men min kamera är ju inte den bästa, de är därför hehe..<33

2009-10-12 @ 10:02:34
URL: http://annalinneeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0