Röntgen!

Nu har jag precis klivit ur duchen och ska snart börja fixa iordning håret.
Var ju och röntgade mig idag och det kan ha varit det läskigaste jag gjort i helva mitt liv! Trode inte att jag hade så mycke klaustrofobi(?) men jag fick fan panik när dom sköt in mig i dendär himla tunneln. Var tvungen att hålla för ögononen med händerna och låsas att jag låg hemma i min säng för att inte få totalpanik, för om jag skulle öppna ögonen och se hur jävla trångt de var skulle jag nog svimmat. Men jag fick med mig nån knappgrej som jag kunde trycka på om det vart för jobbigt elr nått men de kändes ju himla töntigt att behöva trycka på den. Så där fick jag ligga i en hela halvtimme i ständig panik.

Sen direkt efter gick jag förbi badhuset och unnade mig själv en tio minutare i solariet. Konstigt egentligen att jag inte får cellskräck där, men men.

Om en timme ungefär bär det av till skolan där jag ska ha matteprov, fy fan jag kommer så hårt få IG! :(
Jag vill inte de!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tja tjejen :) håller med dig om tunneln den är fett läskig :O

2009-10-22 @ 17:39:31
URL: http://zube.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0