plugg plugg plugg

Imorn ska jag på helkroppsröntgen!
Lite läskigt känns det ju att behöva lägga sig på en nån sängliknande variant och åka igenom nån himla tunnel. Men så farligt kan det ju ändå inte vara. Ska iaf vara där kl 10 så första lektionen kommer jag tyvär inte kunna delta på.. ush va tråkigt. Sen får vi se hur lång tid det tar.. annars kanske andra lektionen också kommer behövas offras (A)

Men sista lektionen kommer jag iaf gå på, då har vi matteprov och jag känner bara att jag vill ha det ur världen så att jag ska slippa tänka på de under helgen iaf, har så himla mycke plugg nu att jag tror jag kommer ta livet av mig.. Så de blir inte mycke festande i helgen har jag bestämt mig för ):


Nej nu ska jag fortsätta med pluggande, fy farao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0