Marknad

Det blev inget gym idag. jag vart helt slut efter ridturen och vald att hoppa gymmet därför.

Men det kan ha varit den absolut härligaste ridturen ever!! Det brukar i vanliga fall bara vara pest och pina att rida ut med Arcas såhär på hösten eftersom det oftast blåser så mycket. Och som dom flesta hästmänniskorna vet så är araber väldigt lättskrämda så det räcker oftast med att ett löv rör sig lite för att dom ska flyga högt i luften! 

Men idag var han nog på riktigt bra humör, väldigt busig och bockit men också heelt underbar! Ingen av mina läsare förstår säkert vad jag snackar om. Men de e dagar som denhär som jag saknar att ha häst.


När jag kom tillbaka till norrtälje blev jag direkt nerdragen på marknaden, och eftersom farsan hade sagt att jag kunde få lite pengar om jag gick ner på marknaden så e de klart att man går dit! :D 
Så jag gick några varv där med Anna och hennes pojkvän men jag kom hem med bara lite marknadsgodis.. men vadå, resten finns ju ändå att köpa på hötorget satt.

Och på tala om hötorget ska jag och Anna till stockholm imorn och shoppa, och jag tänkte kanske smita lite tidigare från sista lektionen. Får se hur ambisjös jag känner mig... och hur sur mina mamma blir efter att hon läst detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0