Lördag

Lördag idag, känns som om denhär helgen kommer gå fort. Även fast jag inte planerar att göra ett skit.

Igår var jag med Thomas, vi hyrde en B-film och köpte en massa godis och läsk. Sen åkte vi hem till honom och kollade på Jurassic Park, vilket kan vara de bästa filmerna i världhistorien! Älskar verkligen dom ! :D

Men sen efter kollade vi på den hyrda filmen, kommer inte ihåg vad den hette men den skulle iaf handla om två blåsta blondiner och fy fan va dålig den var! Rekomenteras inte!


Nu har jag iaf skrivit klart en uppsats som jag skulle ha färdigskriven tills imorn. Känns jävligt skönt att ha den ur världen, nu väntas bara en historia uppsats som ska vara klar tills onsdag... *suck*


Kommentarer
Postat av: angelica

Vem älskar inte jurassic park? dom är ju bäst!"

2009-10-18 @ 21:30:34
URL: http://angelicasdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0