Jag hatar stockholms glesa lager!

Asså jag lackar ur!!
Bara för att jag sålde min jacka innan jag hade hittat mig en ny straffar Gud mig genom att gömma alla jackor i min storlek!

Åkte ju in till stockholm idag och tänkte att jag eventuellt skulle köpa dendär jackan från Salt. Går jag in på första salt, finns inte i min storlek. Går in på andra salt, finns inte alls. Går in på tredje salt, finns inte alls!!! Ja men tack så himla mycket. Men vi sprang in och ut i varenda affär men så fort jag hittade nån fanns den inte i min storlek. Till slut blev jag så desperat att jag tvingade fram tessan till en tjej som hade en jätte fin jacka, så frågade syrran vart hon köpt jackan och hon svarde o vi sprang dit. Men nejdå! Inte hittade vi den inte.

Men så hittade jag en skit fin och skit billig på intersport, men som sagt fanns den inte i min storlek så när jag kom hem åkte jag och mamma upp till norrtäljes intersprot och kollade om den kunde finnas där... tror ni den gjorde de elr?

NEJ! Varför skulle den göra det!!??

Det är tydligen meningen att jag ska frysa ihjäl i vinter tror jag!



Men jag kunde inte åka hem utan att ha köpt något så jag köpte två stycken "mini" disko-kulor att hänga i fönstret. Vet inte om de blev så snyggt men dom var billiga.


Kommentarer
Postat av: angelica

hur stora är oddsen att den inte finns liksom, gud stackare..hoppas du hittar en jacka till slut!

2009-10-30 @ 12:17:34
URL: http://angelicasdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0