FottoDag

Fan jag borde skämmas så seg jag varit på o uppdatera! Men jag glömde inte bort den helt iaf, snarare tvärt om.

Idag hjälpte Thomas mig med att ta lite nya bilder, så snart ska det nog dyka upp en ny header här. Har redan börjat lite smått men lär inte bli klar på ett tag så ni får vänta. Men tog lite andra bilder mer än "header-bilder" så kan ju ge er ett litet smakprov ändå (;





Imorn blir det föresten stockholm med syrran så då ska jag försöka hitta en vinterjacka och ett par vinterskor.. få la se hur de går. Men så då ska man upp tidigt, vi tänkte nämligen försöka komma iväg redan vid 10 (:


Kommentarer
Postat av: angelica

Sv: haha jaa verkligen..tack :)

dina bilder var inte heller så gumma du :D

2009-10-29 @ 14:12:12
URL: http://angelicasdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0