En märkvärig dag

Idag gick jag somsagt ända till 20 i fem och direkt efter det drog jag iväg till stallet. Där mockade jag så snbbt jag kunde för att sedan hinna springa ikapp bussen.
Imorn är det tydligen marknad men jag kommer faktiskt inte gå på den, för första gången i hela mitt liv tror jag! Men har redan fullt upp, direkt efter skolan bär det av till stallet där jag hade tänkt rida ut en liten sväng med sötnosen Arcas, och sen direkt när jag kommer tillbaka till norrtälje så blir det gymmet med Emma direkt. Har ingen aning om hur jag ska orka med tanke på att jag typ är halft förkyld :(

Känns verkligen som om kroppen håller på laddar upp för en dunderförkylning! Har gått och haft småont i halsen hela förra veckan och nu börjar jag dessutom bli såhär låg som man kan bli när man e sjuk... fy fan "/
Så direkt när jag kom hem fyllde jag badkaret med kockande vatten och kockade mig själv i säkert en timme. Sjukt va skötn det var.

Nu ligger jag och kollar på Äntligen hemma och väntar på att andra avenyn ska börja (:


Sjukt sexigt med strumpbyxor och gummistövlar


Kommentarer
Postat av: Emma

hahahahhaha "kockade"! du är en riktig mästerKOCK du xD

2009-10-06 @ 22:39:12
URL: http://emmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0