Stockholm med AnneiÄlskling!

Idag vart det shopping på hög nivå! Okej, kanske inte hög nivå, men typ medel.

Hade egentligen tänkt köpa mig en vinterjacka men det visade sig vara omöjligt såhär tidigt på årstiden. Finns typ bara en massa höstjackor i butikerna nu. Men då hinner jag spara ihop lite extra pengar så jag kan köpa mig en riktigt frän jacka.

Blev iaf lite småsaker, sånt jag gillar (: Hellre mycke smått än få "stora" saker.

Blev:
♣ en superhärlig (och billig) kjol från gina
♣ ett par vanliga mörka jeansleggins (sånna som alla har)
♣ väska från h&m, har spanat in den en hel del men inte palla lägga ut pengar på den, för såå himla snygg tycker jag inte att den är, men nu var det halva priset så då var jag bara tvungen att köpa den (det lönar sig att ha is i magen)
♣ och sen lite annat smått o gott från h&m... kolla bilden.


I allmänhet var det en väldigt mysig dag och även fast jag inte kom hem med det jag skulle så är det ändå alltid lika mysigt att vara med min älsklingstjej Anna! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0