20:57

Fan veckorna går bara fortare och fortare tycker jag. Känns som det var igår som jag kunde skriva "måndag idag och en ny vecka är igång". Men jag antar att det bara är att tacka o ta emot.

Veckan har iaf redan blivit fullbokad, ska ta hand om mamma häst mån, tis & ons (trode det var förra veckan men hade fel). Så lär hänga där en hel del, sen på onsdag ska jag och Emma gymma och på torsdag blir det stockholm med Anna.
Måste införskaffa en vinterjacka och ett par vinterskor. De är fan förjävligt med höst och vinter. Allt är så dyrt, på sommaren räcker det ju med ett par shorts, ett linne och ett par billiga tygskor så har man en helt ny outfit, men såhär på hösten så måste man köpa jeans, tjocktröjor, vinterjacka och dyra stövlar. De är förjävligt.


(gammal bild)


Kommentarer
Postat av: vem kan det hära vara

joo gammal bild är det ;)

2009-10-05 @ 22:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0