Söndag morgon?

Okej gårdagen söög. Inte änns värt att snacka om, men det gör jag ändå för jag har ändå inget att skriva om... började i Vigelsjö där en teknik 3a fyllde år, men vi var tvugna att dra vid 12. Så då drog vi till en teknik 2a istället (Torun som går i min klass) där var det ett gäng människor som satt o spela "jag-har-aldrig", allmänt stelt (: Sen drog vi hem..
Aa mer än så behöver man inte berätta direkt.

Nu är det iaf bestämt att vi drar till Åland imorn, lär bli kanonskoj tror jag! Synd bara att man knappast har några stålar alls... måste verkligen spara nu så jag har råd med vinterjacka och vinterskor, sen ska man ju ha råd med julklappar och sånt skit.. ser ut som det blir en fjuttig jul för mina päron iår.
Dom får nöja sig med nått enkelt!

Jag har iaf kommit på min första sak till önskelistan:


Kommentarer
Postat av: angelica

Sv: ja men såkart ;)

den där mobilen är äckligt snygg!

2009-10-25 @ 19:32:45
URL: http://angelicasdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0