Vad säger man lixom?

Har precis kollat klart på Vem kan slå Filip och fredrik, vilket någon faktiskt för första gången lyckades göra idag! Jävligt starkt :D

I pauserna har jag dessutom varit lite geek... jag har ju verkligen H-A-T-A-T folk som suttit och spelat farmwille(?) på facebook, har aldrig riktigt förståt meningen med hela det. Men så har det kommit nån ny fluga, Happy Aquarium... tänkte att de kunde vara kul o prova på lixom. Åh jag har fastnat TOTALT!!! Är helt sjukt, men det är typiskt mig o fastna för saker efter bara 2sek. Jag hade till exempelt tänkt skaffa The Sims 3, men jag vet fan inte om jag vågar.. är skiträdd att jag ska fasna och sedan isolera mig från hela omvärlden, varit med om det förut o är inte kul!

Så jag känner att jag får nöja mig vid ett litet facebook-spel så länge.. kanske fixar the sims sen...


Kommentarer
Postat av: angelica

Sv: yes! nej vann tjejen över dom? va bra! :D

2009-10-26 @ 15:11:58
URL: http://angelicasdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0