Matchen

Matchen igår var väl... helt okej. Bortsätt från att jag först efter de två första perioderna fattade vilket lag jag skulle heja på. Trode att det var Rimbo och nått random-lag som spelade. Alltså trode jag att jag skulle heja på rimbo, men sen blev jag lite fundersam när personerna jag var där med aldrig klappade händerna när rimbo gjorde mål, men varje gång "random-laget" gjorde mål. Så då fick man ju lov att fråga vilka domdär dårarna var. Och det visade sig ju då att det var norrtälje.... pinsamt frida. Men det bjuder jag på!
Man kan inte veta allt här i världen ju!

Dessutom var det för jävla kallt så nu lär jag väl vara ännu sjukare än innan..


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha sötis

2009-10-25 @ 11:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0