Lovet väntar bara ett stenkast bort!

För er som inte viste det så är det torsdag idag och bara en dag kvar tills det efterlänktade höstlovet börjar! Emma den lyllo-osten ska ju åka till London imorn så hennes höstlov har redan börjat, inte för att de som var de "lylliga" utan att hon ska åka till just London och shoppa loss!! Skulle verkligen vara rånice att få lite utökning på de man har.

Jag börjar bli ganska taggad på o köpa en pälsväst, har hittat endel snygga och billiga men vet inte, kanske börjar med en enkelt pälskrage, vilket är himla snyggt...?



För att sammanfatta dagens händelser vart det pizza till lunch och efter skolan mötte jag upp Anna så vi gick till badhuset och skaffade lite hudcancer :) VI solade alltså! Grymt jävla skönt var det!

Jag pratade lite med Kevin nu också och det ser ut som om det kanske kan bli åland imorn :D Vore sjukt kul om det blev av! Känner mig taggad (;


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du ha en vit päls väst med luva så har jag en hemma som du kan få köpa biligt =)

2009-10-22 @ 22:08:50
URL: http://zube.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha då får du ju PETA aktivisterna efter dig ;) <3

2009-10-27 @ 17:35:53
URL: http://emmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0