Klassfotot

Fy fan vilket jävla väder!!!
Men sitter man inomhus är det ju mysigt (:

Jag blev iaf glatt överaskad när jag kom hem från skolan, mina skolfoton hade nämligen kommit! Och för första gången i mitt liv är jag faktiskt nöjd, elr inte helnöjd över ensamfotot, men de var lite roligt att man fick stå upp. Men klassfotot vart jag fan nöjd över!! *grattis frida, du kan faktiskt "hissa" dig själv ibland!*


Nu ska jag faktiskt gå o vara lite duktig och plugga matte. Sen lite senare kommer en kompis hit, så då ska vi nog gå o hyra film och köpa lite lant-chips (A)
 

 


Kommentarer
Postat av: Emma

hihi och till höger om dig sitter drygarn ser jag ;) <3

2009-10-13 @ 21:01:25
URL: http://emmast.blogg.se/
Postat av: Anonym

är din svea jacka såld?

2009-10-14 @ 18:46:33
Postat av: Anonym

du kan svara på komentaren innan till; [email protected]

2009-10-14 @ 18:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0