Partajj hos Ella

Igår vart de riält med röjj hemma hos Ella, och lyckat blev det också !! :D Jag är typ hur nöjd som hellst över kvällen. En av de bättre kvällarna, plus att min Annie var där också och vi har ju inte festat på typ hundra år så bara de gjorde ju att de vart himla kul (:

Sen var det ganska sköna människor där också. och vi vart två extra på mitt rum inatt också när vi skulle sova. Så jag och en annan person fick dela på min gästsäng som 80cm bred!! Tänk er att försöka sova på 40cm! De gick inte så bra. Så efter att ena halvan av natten fått jävligt dåligt med sömn tröck jag ihop dom två korvarna som låg o grisade i min säng och somnade in brevid dom. Fick kanske inte så mycket mer plats men min säng är ju typ 20gånger så skönare än gästsängen!



Martin ser leskig ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0