"Det var bättre förr"

Igår upptäckte jag min dröm-hemsida! En stream-sida med verkligen alla filmer! Till och med Alla disney-filmer!

Och eftersom jag är en hemlig disneyfantast gjorde detta mig sjukt jävla glad! Ja, jag verkligen älskar disneyfilmer (endast dom tecknade). Ser hellre en gammal klassisk disneyrulle än nått nytt på bio.

Men jag tror inte att jag är ensam om att tycka att de nya disneyfilmerna inte alls har samma charm som de gamla. Jag vet inte om det har med o göra att det påminner en om ens barndom elr om dom faktiskt var bättre, men som igår när jag kollade på Lejonkungen så hade jag seriöst gåshud genom hela filmen! Helt stört, och jag kunde börja grina redan innan Simbas farsa dog bara för att man visste att han skulle dö lixom.

Men men, de nya är Inte lika bra som de gamla!


Kommentarer
Postat av: angelica

Det finns inget bättre än disney filmer o.o!

2009-10-27 @ 22:20:34
URL: http://angelicasdays.blogg.se/
Postat av: Emma

ÄLSKA LEJONKUNGEN <3

2009-10-28 @ 00:05:10
URL: http://emmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0