Cancer = överskattat

Jag har tänkt och diskuterat lite kring dehär med cancer. Och nu har ju hösten slagit till ordentligt och de är bara en tidsfråga innan snön ligger som ett täcke över marken utanför, så för att liva upp lite har jag åter igen börjat sola solarium. Man vill ju lixom se lite fräch ut och då är sola ett bra knep tycker jag.

Men under sommaren har det ju snackats skit mycke om att man får hudcancer om man solar för mycket och framför allt solarium, och jag säger inte att jag inte tror på det, för det gör jag!

Men va fan(!) nu för tiden får man ju cancer av allt!
För några år sedan var det ju jätte mycket snack om att man fick cancer av att dricka coca cola light och nått år efter de var det pommes och chips man fick cancer av. Jag är inte så himla insatt i allt dedär men det har säkert dykt upp miljontals med andra saker både efter och innan det, som visat sig gör att så att man får cancer.

Så vad ska man göra då?! Solar man inte solarium, får man cancer av att röka, och röker man inte får man cancer av att ha fredagsmys på fredagen med en påse chips, och käkar man inte chips bantar man och dricker light cola och får cancer av det!

Det går inte att undvika och snart kommer säkert forskarna få fram uppgifter om att man får cancer av att andas!

Det går inte att undvika! Alla kommer få cancer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0