Bered er på en katastrof

Nu har syrran dragit hem och vi roade oss med att kolla igenom en massa bortsprugna bilder som pappa hittade på våran stenåldersdata för inte så länge sen.
Och jag säger bara det Oh My God!!! Man fick tydligen se ut preeecis som man ville när man var liten. Fanns så mycke grova bilder att jag inte änns skulle vilja visa hälften för mina närmsta vänner.
Men man hade väl kul antar jag.

Tänkte ge er ett litet smakprov på hur jag kunde se ut när de var Disco, och samtidigt visa att det ibland är skönt att personer förändras.



Och nej jag skulle inte på marskerad och hade klätt ut mig till fröken Lila, utan sådär ville jag se ut.

Men de e väl förståligt!
Lila ormskinnsbyxor (som sitter som om dom vore skräddarsydda!!), lila linne som stryper en, lila "shorta" som blänker och två tunna rosa hårslingor som hänger ner på vardera sida om mitt face. De e väl hett!?
 

Men sen en klassiker som ändå kan vara den skönaste bilden i världshistorien!!!



Några av mina absoluta bästa vänner fångade på bild. Yeah!

Kommentarer
Postat av: Emma

HAhaha (y) <3

2009-10-09 @ 23:31:05
URL: http://emmast.blogg.se/
Postat av: anna

hahaha jag dör! så jävla het klädsel haha<33

2009-10-10 @ 11:39:09
URL: http://annalinneeas.blogg.se/
Postat av: martin

HAHAHAH BILDEN PÅ OSS! KLOCKREN!

2009-10-11 @ 15:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0