21:14

Nu är det bara två dagar kvar tills det är höstlov och det ska bli jävligt skönt med det faktiskt. Är iprincip sjuk nu skulle man kunna säga så behöver lite tid o piggna till på plus att man gärna vill ha lov också! Men de får man väl alltid.

Idag har jag varit o gymmat med Emma, även fast jag är sjuk. Men kände att de kanske inte skulle vara så farligt att köra lite styrka bara, värre blir det däremot imorn då gympa står på schemat. Få la se om jag känner mig kry nog att vara me där..

Nu ska jag gå och skriva klart min historia-uppsatts (:


Här är resultatet av min designlektion, ska göra en leksak/traktor


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag har ju de, men har inte haft den så länge :)

Nej tack jag avstår gärna den jag me :)

Hur går det i skolan då? mycket nu va?

2009-10-22 @ 20:12:46
URL: http://zube.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0