16:49

Blev ju somsagt Täby idag och vi tog bilen dit, kan ha varit det skönaste! Lyssna på egen musik och slippa alla stopp på olika busshållsplatser. Plus att man kunde parkera precis utanför dörren och slippa släpa med sig nån jobbig jacka!

Men det blev inte mycket shopping, fast jag hittade en himla fin jacka men eftersom jag ändå ska in med syrran på torsdag väntar jag hellre med inköpen tills dess, så man kan få lite kvinliga råd ;D

Men ett linne fick jag med mig iaf... mest för att det var rea!


BikBok 50kr


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan man inte få se linnet på dig? :)

2009-10-27 @ 17:49:10
Postat av: Anonym

Oj :P Det var jag som skrev nyss glömde bara att skriva att de var jag :P!

2009-10-27 @ 17:49:53
Postat av: Frida

HAha de skulle du allt bra gärna vilja va ;D



..kanske en annan dag! :D

2009-10-27 @ 19:01:12
URL: http://breiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0