14:30

"Godmorgon världen säg vad som står på! Jag tror jag drömt och svävar i det blå"

Så brukar jag o Anna alltid sjunga i kör såhär efter en kväll ute. Men nu fick jag sjunga den själv.

Gårkvällen kan jag inte säga var 100% lyckad. Men det borde jag ju anat innan eftersom jag på facebook bara fick 3% lycky today. Och alla sånna dära test stämmer ju på facebook! De e klart ^o)

Nej men det var kul till en början att hänga lite med dom gamla polarna och snacka gamla minnen. Men efter nån timme elr två spårade det mesta och det vart mest bara jobbigt att vara där. Men på grund av detta så kan jag nu tagga ännu mer tills ikväll då jag tippar på en jävligt kul kväll!



Fotografen igår var Ella så har inte fått några bilder än. Men lär dyka upp nån imorn.

JUST FAN! Får inte glömma veckans låt (; .... måste bara komma på någon..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0