11:36

Japp, jag blev liggande i sängen idag istället för o vara duktig i skolan. Och en stor anledning till det var att jag vaknade ett total gånger inatt av att jag hade så jävla ont i huvudet, men envis som man är försökte jag hela tiden sov bort den (vilket bruukar funka) men sen vid 4 tiden kunde jag inte längre sova, kändes som om hjärnan skulle hoppa ut och börja leva ett eget liv, vilket jag också jävligt gärna ville att den skulle göra. Men det gjorde den ju såklart inte så jag gick upp och tog tre stycken värktabletter. Eftersom värken inte går över på 2 sekunder låg jag och kollade på tv och fastnade där fram tills 6 på morgonen.

Så man kan väl säga att jag var nådigt trött imorse, men ni tror då inte att grannens badrummsklinkers blev fel under själva bygget av huset så nu måste dom riva upp hela golvet och det låter bokstavligen som om dom försöket ta sig in i våran lägenhet!

Kul att man kan få vara sjuk när man väl bestämt sig för o vara de! TACK SÅ JÄVLA MYCKE!


Kommentarer
Postat av: anna

men vafan jag som ville leka med dig imorgon :( <33

2009-10-20 @ 12:10:00
URL: http://annalinneeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0