10 % rabatt

Har precis kommit hem från en liten svngom i norrtäljes småbutiker. Hörde ett rykte om att alla som var medlem i H&M fick 10% rabatt på allt i butiken, vilket himla tur att jag är det då!

Så jag fick sällskap utav Thomas och gick ner och spanade lite. Köpte inte direkt överdrivet mycke, men blev ett par sånna hära "latex" (?) leggins och en underlagskräm. Sånt som jag egentligen inte behöver men som jag lika gärna kan köpa nu när de är pyttelite rea. Sen gick vi in på Åhlens där jag köpte ett par tönt-vantar, ni vet sånna som alla ungar hade när man var liten (kolla bilden), men what the hell dom kostade ju bara 40kr och jag behöver nått att ha på händerna när jag går till skolan.




Planerna för kvällen är iaf bestämda nu. Skulle vara nått litet partajj i vigelsjö och alla mina bästa kill-barndoms-kompisar ska dit så kan ju fan inte banga på det! Saknat dom som fan!


Kommentarer
Postat av: Emma

Asså vad är det med dig och säga underlagskräm, det heter FOUNDATION!!!! <3

2009-10-02 @ 16:33:11
URL: http://emmast.blogg.se/
Postat av: Emma

NOT ;D

2009-10-02 @ 18:59:59
URL: http://emmast.blogg.se/
Postat av: anna

vafan jag var på hm idag & letade efter latex legging men jag hitta minsann inga! brillor hitåt tror jag haha<3

2009-10-02 @ 19:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0