1 Oktober -09

Bara en dag kvar till friheten. Men ändå känns det inge bra för jag vet att jag kommer vara tvungen att plåga mig själv igenom 2 timmar konstruktion :| vilket man kan klassa som fysik eftersom vi gör precis samma saker.

Idag hade vi gympa på ip och fan nu känns det som om jag är ännu sjukare! Halsen har fuckat upp sig totalt. Men sen när jag kom hem fick jag en trevlig överraskning, köpte nämligen lite grejer från bloggshoppen för några dagar sen och nu hade det landat i min brevlåda ;D

Juste, på lördag blir det klassfest xD Lär bli typ korvkalas eftersom det är 7tjejer i klassen och typ 25killar... men va fan jag växtre iprincip upp med killar så det kan nog bli jävligt kul tror jag.



Skitsöta ballerinaskor.
Kanske inte så passande till hösten men kan nog komma till användning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0