09:10

Så var det fredag igen, det är helt sjukt va fort veckorna går.

Planerna för helgen ser ganska glesa ut. Ikväll ska jag iaf bara vara hemma, typ kolla på Idol och umgås lite med mina päron. Jenny och hennes kompis skulle gå till folkets hus ikväll där det tydligen var fest, men eftersom det var så sjukt tråkigt sist så hade inte jag någon större lust att lägga ut 100kr på de. Och eftersom dom inte hade någonstans att sova så kanske dom skulle slagga här x)

Sen imorn så hade jag o Anna tänkt leka, får se vad vi hittar på. Men hon var iaf jävligt taggad på fest så de kanske det blir då :D

Nej nu ska jag gå och fixa det sista, börjar skolan om... 50min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0