Saw VI

Ett äkta Saw fan har ni här, fast min kusin kan ändå vara snäppet värre med "Saw-samlar grejer" osv. Jag nöjder mig däremot med filmerna och där har jag hängt med ändå från starten. Och snart är det premiär här i sverige för Saw 6!

Fast jag måste floppa lite genom att säga att dom inte blivit bättre. Äklighetsfaktorn och rysfaktorn har däremot ökat enligt mig själv, men innehållet vet jag inte om det är så mycket bättre. Men så är det väl alltid, har man väl fastnat i en serie kan man inte sluta kolla. Som till exempelt Andra Avenyn som börjar om ... 5min, de var det bästa som fanns när de började men nu blir det bara krongligare och krongligar, men ändå måste jag kolla bara för att lixom!!

Här har ni trailern till Saw 6 iaf (;


Kommentarer
Postat av: Emma

vågar fan inte kolla själv på den asså...och då menar jag trailern! xD <3

2009-11-10 @ 21:57:27
URL: http://emmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0