Paranormal activity

I vanliga fall skulle detta kännas som en allmänt deppig dag eftersom det är söndag, men imorn är vi lediga så jag kan fortsätta njuta av helgen!

Igår kom Emma, Frida och Lisa hit och kollade på Paranormal activity, jag var seriöst nervös innan men när den väl började kändes det lugnt. Jag kan inte ljuga och säga att den inte var läskig, för det var den. Sjukt läskig!! Men den var inte heller lika läskig som jag förväntat mig. Kan ha berott på att det handlade mer om "demoner" än om "spöken/andar", så den fick en ganska overklig handling. Men bara därför kan jag inte säga att jag inte var rädd när vi sen skulle gå o lägga oss.

Idag (om 1timme) ska jag ut till stallet och rida. Ska bli himlans mysigt och jag har gjort varm choklad och mackor att ta med mig (:

Sen efter det kommer Anna hit. Vi har seriöst inte varit på 100 år så det är verkligen på tiden att vi träffas nu! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0