Måndagen den 9nov

Måndag idag och jag kom hem från skolan för typ en timme sen. Sötungen Jenny följde dessutom med så vi har legat o kollat i H&M katalogen och skolkatalogen X-antal minuter nu. Snart väntar middag också, sen får vi se vad vi hittar på. Kanske går ner till kryddan och köper lite onyttigheter och kollar på Ullared (;

Ni kommer väl ihåg att jag köpte lite stuff från H&M och hade tänkt köpa mig den svarta med dragkedja också, men att båda dom storlekarna som jag kan ha var slut. Nu har jag iaf hållt mig uppdaterade på deras hemsida sen beställningen och idag fick dom in nya :D Så nu finns 34 och 36, fast nu vet jag inte vilken storlek ajg ska ha .... :|

Fan det är inte lätt när det är svårt alltså.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: Okejokej :) Nej inte så mycket, ska fortsätta pluggandet snart!

2009-11-09 @ 20:36:23
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0