Måndag 08:13

Bara å ladda om och ta nya krafter inför en ny nedräkningsperiod.. va är det, typ 7 veckor kvar tills jullovet men det är ju egentligen ingenting! När vi örjade räkna ner inför höstlovet var det typ 9veckor kvar och de kändes typ som 2 stycken veckor hade gått när höstlovet väl började.
Plus att tiden framför oss lär gå jäkligt snabbt med tanke på allt som ska hinna hända, det är nästan satt det är lite kort om tid om man ska hinna med att både plugga och fira en traditionell jul..!

Jag hade iaf jätte lätt att komma upp imorse och det är alltid lika skönt! Däremot kom jag på igårkväll precis innan jag skulle gå o lägga mig att vi har typ ... 90 engelskagloser tills idag, och våran engelskalärare kan vara den värsta så jag är inte så himla glad över att behöva kugga på detta test...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0