Löshår, en smaksak.

Löshår kan vara jäkligt snyggt om man får till det bra. Jag har tänkt tanken x-antal gånger på o skaffa det, men det är så svårt att få det att se naturligt ut, plus att det är alldeles för dyrt för min tunna plånbok.

Men om man bestämmer sig för att skaffa det så måste jag bara säga innan att: För fan, se till o gör det snyggt!!
Och eftersom det kostar så pass mycket så tycker iaf jag att det borde kännas ganska viktigt att få det att se snyggt ut, annars har man ju kostat på hela grejen i onödan.

Här har ni ett bra exempel på en person som lyckats med sitt löshår och en som verkligen inte gjort det:

Det e ju f*n pinsamt! Flickan har ju inte änns lyckats träffa färgen rätt!!
Fan va irreterad jag blir..!


Kommentarer
Postat av: smak

Jag håller helt med! Det är skit svårt och skaffa löshår och få det och se snyggt ut. det är bara klippa upp håret en del så går det:) Jag lovar!:) Brunetten hade jue inte lyckats så jävla bra och håller med ddig totalt om den saken! Haha!

2009-11-17 @ 16:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0