Kvällen den 28

Jag kan inte direkt påstå att jag mår toppen idag och jag har träningsvärk i vaderna och ryggen plus en stel nacke, men det är sånt man får ta ibland.

Igår var det födelsedagsfirande hemma hos Ella i nysättra och det var verkligen en lyckad fest tycker jag! Och dom hade fixat ett riktigt shyst dansgolv med riktigt discoljus och rökmaskiner. Så det var jäkligt kul.

Dock dog min kamera av någon konstig anledning? Jag han ta typ två bilder och sen var tydligen batterierna slut ^o) ...

Men det kanske dyker upp fler bilder senare.



Kommentarer
Postat av: caLLEHEHE

Snögg PosSSSSSSSSSEeeeeeeeeeeeee

2009-11-29 @ 20:54:12
Postat av: Emma

fina kläder!! (: <3

2009-11-29 @ 22:30:33
URL: http://emmast.blogg.se/
Postat av: ellis

ändå gången man kunde fota på dansgolvet? haha

2009-11-30 @ 17:49:35
Postat av: fillan

har hört ryckten om att jag stog väldigt ofta och dansade på ågolvet själv... HMMM.. vart var du frida?!?!?!?

2009-12-02 @ 20:59:10
URL: http://crackmachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0