Julen närmar sig med stormsteg!

Idag tog jag mig en ordentlig sovmorgon och sedan när jag bestämde för att gå upp upptäcker jag att det snöar ut! Riktigt mysigt känns det nu när vinter/julen börjar närma sig allt mer, men just nu kanske det inte är så mysigt eftersom snön smälter så fort den nuddar marken så det är mest bara slask ute. Men eftersom jag bara ska vara hemma idag så gör det inte mig ett skit (;

Jag passade iaf på o plocka fram skolböckerna, det hade jag iofs gjort även om solen gassat utanför fönstret så snön kanske inte påverkade det så himla mycket men det känns extra mysigt när det är sånt skitväder utanför. Så jag måste faktiskt erkänna att det är himlans mysigt o plugga idag... *skrev jag verkligen dedär...?*



Innan jag lämnar er måste jag bara få håna lite åt dom som gick till skolan idag. Dom blev nämligen först indelade i grupper (blandade med estetare, musikare och medier) så skulle dom bygga ett instrument själva och sedan vid en bestämd tidpunkt skulle dom få sjunga och spela upp "du gamla du fria" (tror jag det var) i centralkorridoren!!!!
HAhahahhaahhah!

Okej nu e jag klar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0