"Jo men de e bra att planera i förtid!"

Imorn är det Da Vinci(?)-dagen och jag tänker Inte gå. Vi har prov på fredag och jag känner verkligen att jag hellre tar lite sovmorgon och sedan pluggar till det istället för att hoppa omkring med en massa estetare och andra konstiga människor. Så så ser planerna för imorn ut! :D

Jag har iaf redan hittat en studentklänning! Chansen att jag kommer köpa denna för att sedan om 1 och ett halvt år använda den är typ bara 1% stor. Men jväligt fin var den och billig, så då sulle man ju dessutom kunna köpa sig den motsvarande klänningen i rosa för att ha på kvällen (;
Båda ligger under 500-lappen.




Kommentarer
Postat av: Emma

Du kommer ju så köpa en ny innan dess tror jag då men visst :P <3

2009-11-04 @ 20:22:16
URL: http://emmast.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Vilken hemsida finns klänningarna på? :)



Jätte fin blogg btw!

2009-11-09 @ 07:06:51
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0