Helg!!!

Om ni inte redan visste det sen tidigare så har ju vi börjat med väärldens skönaste sovmorgon på fredagarna, vi börjar typ inte föräns 12. Men förre veckan skulle vi ha Nationellt prov i engelska så då fick man ju palla sig upp ändå, och idag skulle vi tydligen ha lite övningsuppgifter och annat strunt inför nästa nationella prov i engelska. Så då tog alltså engelska läraren TVÅ sovmorna från mig! Men när vi kommer till skolan idag så visar det sig att man inte hade behövt gå dit! Utan att man hade kunnat göra de där himla övningsuppgifterna hemma!!!

Aa men ni förstår kanske grejen, jag gick alltså upp tidigt i morse Helt i onödan! Vilket stör mig j*kligt mycke!

Imorn är det dessutom öppet hus så då får man inte mycke till sovmorgon där heller.



Helgens planer då!

Ikväll ska jag eventuellt vara med Thomas, annars kanske jag kör en äkta familjekväll med godisätande i soffan och Idol på tven.

Imorn är det först Öppet hus och sen skulle Ella och hennes brosha ha lite fest, så då ska man dit.

Och på söndag blir det plugga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0