Fredagen den 13

Hallo, blev en himla bloggtorka igår tycker jag men sånt får man ha ibland :)

Gårdagens kväll spenderade jag iaf hemma hos Thomas, han var själv hemma så då hade vi planerat att laga lite mat tillsammans (: Men eftersom han alltid är den som lagar maten annars så passade jag på o laga något åt honom! :D

Det blev lax med fetaost och pommes o nån special sås till det ;D Vart typ RååGott om ni frågar mig :D





Idag så får vi se vad som händer, jag tänkte kanske passa på o ha lite hemmaspa eftersom jag typ kommer vara hemma själv hela dan. Så då blir det väl typ The Voice på radion och varmaste tempen på badkarsvattnet. Sen ikväll kommer det eventuellt lite polare hit, så får vi se vart vi tar vägen senare (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0