Ett typsikt I-landsproblem

Nu har jag kollat in lite kläder på HM.com några dagar i sträck och hittade lite smått och gott som jag planerade att köpa. Och speciellt en klänning som är precis av den typen jag har velat ha, och dessutom var den Superbillig! 100kr bara och den fanns i min storlek! Åh de är inte ofta när det är sådär billigt. Så jag sparade min "shoppingbag" så att jag skulle kunna fortsätta fundera lite över resten utav kläderna jag kollat ut.

Så gick jag in imorse och tänkte att jag skulle göra min beställning, men så var 34an utslåld! (alltså storleken jag behövde på den billiga klänningen) "Aja" tänkte jag, jag får väl köpa en 36a istället. Men eftersom jag behöver hjälp av min mamma när jag shoppar på internet så var jag tvugen att vänta eftersom hon inte var hemma.
Sagt och gjort! Så kommer hon hem och vi loggar in, ni tror inte att 36an också är slutsåld då!!!

De är vad jag kallar "I-landsproblem" 


Blev iaf ett par stövletter och en pälsväst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0